Czy mogę kupić bilet na prezent lub voucher?
Tak, szczegółowe informacje znajdują się w zakładce VOUCHERY.
Tak, szczegółowe informacje znajdują się w zakładce VOUCHERY.
Prosimy pamiętać, że nawet na godzinę przed spektaklem jesteśmy w stanie zmienić termin rezerwacji Państwa biletów. Będziemy bardzo wdzięczni o poinformowaniu nas o nieobecności odpowiednio wcześnie.
Tak, mamy w teatrze zniżki na bilety dla osób z niepełnosprawnościami - w celu rezerwacji biletów zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z Biurem Obsługi Widzów. Po przesłaniu do nas numeru legitymacji osoby niepełnosprawnej lub orzeczenia o niepełnosprawności dla dziecka [...]
W tym momencie nie honorujemy Kart Dużej Rodziny.
Bilet może zostać zarezerwowany do wykupienia w kasie teatru w dniu wydarzenia tylko w momencie, kiedy są dostępne miejsca na spektakl oraz po wcześniejszej konsultacji z Biurem Obsługi Widzów Teatru Małego Widza.
Bilety mogą pojawić się na skrzynce mailowej w ciągu 3 dni roboczych od zakupu. Prosimy także o sprawdzenie SPAMu lub zakładki OFERTY, zdarza się, że bilety wpadają do tych kategorii. W razie problemów zapraszamy do kontaktu mailowego na bilety@teatrmalegowidza.pl
Oczywiście. Nie ma potrzeby drukowania biletu.
Tak. Bilety można zwrócić najpóźniej dwa pełne dni robocze przed datą przedstawienia (np. bilety zakupione na weekend Widzowie mogą zwrócić najpóźniej do środy w danym tygodniu, kiedy odbywa się spektakl). Zwrot biletów należy zgłosić mailowo na adres bilety@teatrmalegowidza.pl podając numer rezerwacji. W szczególnych [...]
Bilety grupowe obowiązują przy rezerwacji spektakli dla grup zorganizowanych (żłobki, przedszkola). Z grupami Teatr ustala indywidualnie termin spektaklu. W sprawie dostępności terminów w dni powszednie oraz w celu dokonania rezerwacji grupowej prosimy o kontakt pod nr tel: 534 902 777, bądź [...]
Tak. Każda osoba uczestnicząca w spektaklu musi posiadać oddzielny bilet.